Nog een paar dagen, de spanning begint te komen - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Linda Dekker - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen, de spanning begint te komen - Reisverslag uit Coevorden, Nederland van Linda Dekker - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen, de spanning begint te komen

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 November 2012 | Nederland, Coevorden

Lieve allemaal,

Hier is ie dan, mijn site waarop ik de komende tijd zoveel mogelijk van mijn avonturen zal bijhouden, zodat jullie mij een beetje kunnen volgen.
Nog maar een paar dagen, dan is het al zover. De afgelopen maanden zijn voorbij gevlogen. In juli op de opendag van Australian backpackers (de organisatie waarmee ik ga) heb ik de reis geboekt. Toen duurde het nog ruim 4 maanden en kon ik haast niet wachten.
Nu is het al bijna zover... De spanning loopt al behoorlijk op. Dinsdag zal ik om 14.00 uur gaan vliegen met China airlines. Een lange vlucht waar ik behoorlijk tegenop zie. We zullen een tussenstop maken in Bangkok en Taipai. In Taipai kunnen we naar ruim 14 uur vliegen even het vliegtuig uit om, als het goed is, even lekker in een lux hotel te vertoeven. Daarna zullen we weer doorvliegen naar Sydney, wat ook nog ongeveer 10 uur zal duren. Al met al kom ik 2 dagen later aan, op 29 november. Dan gaat het avontuur Down Under echt beginnen.
Het leven uit een tas, hmm.. Dat zal nog wel even wennen zijn denk ik.. Met maar 1/10 deel van mijn kledingkast en schoenen mee.
We zullen met een groep van ongeveer 21 man vertrekken vanaf schiphol, dat is wel gezellig.. De 1e 4 dagen zullen we met deze groep een introductie krijgen van Australian backpackers, met o.a. Niels Boer als mijn reisleider :-) Dat word leuk!! Na deze 4 dagen kunnen we ieder ons eigen pad volgen. Mijn idee is om vanuit Sydney linksom Australë te gaan verkennen. Zo reis ik met het weer mee en heb ik het meeste kans op het hele jaar zon :-) Als ik dan bijna het hele rondje gehad heb, zal ik naar Nieuw-Zeeland gaan voor ongeveer 4 tot 6 weken. Daarna zal ik nog weer even naar Australië gaan, tot ik weer terug in Sydney ben. Vanuit daar zal ik dan naar Thailand vliegen om daar het land te verkennen. Zo is mijn idee nu, maar dat kan tijdens de reis nog 10x veranderen natuurlijk. Ik wil tijdens mijn reis zo min mogelijk werken en optimaal gaan reizen en genieten. Maar er zal vast een momentje komen dat ik even mijn bankrekening weer moet spekken :P
Voor mij zal het ook allemaal een verrassing zijn wat ik allemaal ga meemaken, maar ik heb er super zin in.
Ik heb daar ook een postadres, maar die zal ik de volgende keer aan jullie geven. Ik houd mijn Nederlandse nummer voorlopig nog wel dus jullie kunnen me ook blijven whats-appen enzo.. als ik dan een keer wireless internet heb kan ik zien wie er allemaal aan me denken ;)
Ik heb ook skype, voor diegene die het leuk vind om een keer te bellen.. volgens mij is dat gewoon linda dekker.. Het is daar wel 9 uur later, dus dan zullen we even moeten plannen :-)
Ik ga iedereen hier natuurlijk ontzettend missen. Zou het leuk vinden als jullie mij op de hoogte blijven houden van alles wat hier gebeurt, dan hou ik jullie op de hoogte van wat er bij mij allemaal gebeurt :)

Nu eerst nog een paar dagen lekker vakantie houden en genieten van de leuke dingen.

Liefs linda

  • 22 November 2012 - 13:27

    Pa En Ma:

    Lieve Linda,

    Na, je mooie verhaal willen we even reageren....Nog een paar daagjes en dan is het zover.
    Wij hopen dat je een geweldig avontuur gaat beleven!
    En heel fijn dat je ons en iedereen op de hoogte kunt houden van je belevenissen.
    Dat zullen we ook zeker doen.
    Dinsdag zullen we je naar Schiphol brengen, voor een lange periode weg.
    Wij hopen dat je er heel erg van gaat genieten.
    Dit is wat je al lang graag wou.
    En wat ons betreft komt het helemaal goed schat.
    Wij wensen je heel veel plezier, en geniet er van!!! Liefs, Pa en Ma


  • 22 November 2012 - 17:09

    Annie Zwiers:

    lieve linda.

    ook van deze kant gaan wij jou een heel fijn jaar wensen.
    ga er lekker van genieten, en we gaan je volgen.

    dikke kus....marcel, annie en jef

  • 26 November 2012 - 17:32

    Yvonne Eggen:


    heey
    linda het is bijna zover wat spannend allemaal voor jullie,we wensen jou een hele goede reis toe Bertus Yvonne Joyce Rick en Dennis

  • 26 November 2012 - 17:32

    Yvonne Eggen:


    heey
    linda het is bijna zover wat spannend allemaal voor jullie,we wensen jou een hele goede reis toe Bertus Yvonne Joyce Rick en Dennis

  • 26 November 2012 - 17:32

    Yvonne Eggen:


    heey
    linda het is bijna zover wat spannend allemaal voor jullie,we wensen jou een hele goede reis toe Bertus Yvonne Joyce Rick en Dennis

  • 29 November 2012 - 19:08

    Mariet:

    Hoi hoi Linda,

    Fijn dat de reis goed is verlopen.
    De eerste foto's hebben we al bekeken. ziet er gezellig uit.
    En een mooie groep zoals je al zei. leuk!
    Het is 19.00 u hier...dus denk dat jij nu ligt te slapen. Hoop dat je een goede nachtrust gehad hebt.Na zo'n lange reis lukt dit vast wel.
    Hier verder alles goed...
    Volgend verslag is van jou?
    We zien het wel ...
    Voor nu een een fijne dag!!!
    Liefs, Pa en Ma xx


  • 30 November 2012 - 18:02

    Fam: Koers:

    Hoi Linda.

    Je bent in Sidney aangekomen,nu kan het avontuur beginnen waar je
    zolang naar uitkeek.
    Geniet er lekker van.
    Veel liefs uit Dalen.

    Groetjes:Henk-Sanny-Lyset en Leon.



  • 30 November 2012 - 21:17

    Annie En Piet:

    Hey lieve, dappere Linda,

    Na het lezen van je prachtige verhaal willen we je een heel mooi jaar toewensen.
    Meid, wat een dapper en mooi avontuur. We gaan je zoveel mogelijk volgen en lopen in die zin graag met je mee door Australie en waar nog meer.
    Ik heb inmiddels begrepen dat je in Sidney bent aangekomen wat betekent dat je de lange vlucht achter de rug hebt.
    Wat een slim plan om met het weer mee te reizen om zo optimaal van de zon te kunnen genieten.

    Linda, we gaan je volgen!!

    Lieverd, geniet er van en veel succes.

    xxx Annie en Piet




  • 01 December 2012 - 12:53

    Ingrid En Gert:

    lieve lin!!! fijn dat je een goede reis hebt gehad en nu maar gaan genieten!! we gaan je volgen!! veel liefs uut zwollywood.

  • 02 December 2012 - 11:34

    Margret Van Der Most:

    Wat een spannend avontuur voor jou.
    Heb me ingeschreven op de mailinglist. Kunnen we je volgen als we een berichtje krijgen.
    Het Holland Festival in Melbourne is in 2013 Festival -op 16th February.
    Alfons Melenhorst uit de Krim zit ook in die organisatie. Zomaar een idee. Wij vonden het toen leuk. En de trend 2 jaar geleden was, dat men er steeds jongere mensen tegen kwam. Het begon al met begin twintig jaar. Veelal kleinkinderen van mensen die in de jaren 50 naar Australië waren geëmigreerd. En allemaal wel met een spoortje Nederlands bloed.
    Leuk om te zien hoe de Australische Nederlanders dan opeen weer Nederlandse Nederlander worden.
    Een typisch Holland feestje voor mensen met een beetje heimwee naar Nederland .
    Veel plezier in ieder geval en genieten doe je al zagen wij

    Groet Bertus en Margriet van der Most.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 09 Sept. 2012
Verslag gelezen: 577
Totaal aantal bezoekers 7658

Voorgaande reizen:

27 November 2012 - 27 November 2013

Reis naar Australië, Nieuw-Zeeland en Thailand

Landen bezocht: